Nefise Tok

Nefise Tok
@Nefise_Tok
Kendinizi insanlarda değil, kitaplarda bulun...
Aydın/ Nazilli, 10 Ağustos 1998
34 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Çay versem içer misin?
Çay olmasa şu an ne durum da olurduk hiç bilmiyorum, hayatımızdaki bütün yenilikleri, icatları, devrimleri çaya borçluyuz. Ocağın üzerine koyduğumuz her demlik çay, yeni bir başlangıcın habercisidir. Her güne çayla başlar, çayla bitiririz. Lenin’in Ekim Devrimi’nden önce kara demlik çayı içtiği bilinir. Graham Bell anılarında telefonu icat ettiğim gece tek başıma bir demlik çayı bitirdim diye yazar. Goethe, çay olmasa şu an da Faust olmazdı derken, Victor Hugo, çay var da şu Sefillerin boğazından sıcak bir şey geçiyor diye yazar. Cemal Süreyya, iki çay söylemiştik orda, biri açık der. Çay, çay, çay gerisi hikaye çay olmasa bitmiştik. Ne bazı aşklar başlardı ne biten aşk acısı çekilirdi. Her neyse kendimize bir çay koyalım, derdimizi, sevincimizi, hüznümüzü demleyelimmm…
Reklam
“Sevilme gereksiniminiz ne kadar fazla olursa, insanların size saygı duyma ve sizi önemseme eğilimleri o kadar azalır.” Albert Ellis
Sustuklarımız mı bizi büyüten? Konuşmadıklarımız mı canımızı bu kadar yakan? Ve en zoru içimize attığımız çığlıkların açtığı yaralar mı bizi iyileştirmiyen?

ertelenen mektup

@ertelenenmektup
·
... Susmalar yüzünden içimde, yüzyirmibeş yaşında bi adam oturuyor... .
Edebiyat
İnsanın içi, dışından daha çok acırmış…Belki de görülemeyen her şey biraz daha incitir bizi, sonuçta akan gözyaşlarımızı görebiliyoruz ellerimizle siliyoruz, yarayı sarmak için kendi kendimizi teselli ediyoruz ama içi akıtılan göz yaşı öyle mi?? Hep bi boğaz da düğüm, hep bi aktı akacak gözden yaş telaşı…..

ertelenen mektup

@ertelenenmektup
·
... İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır. Korku, Stefan Zweig .
Edebiyat
Güç ihtiyacı!
“Çünkü insanlar başkalarının çok inandığı şeylere kolayca inanırlar.” Friedrich Nietzsche
Reklam