- Bu ölüme falan benzemez, böbrek taşı gibi de değildir… Orada, biliyorsun. Nefes aldığını, gülümsediğini, içtiğini, yediğini, uyuduğunu biliyorsun ama yok gibi…
Bir günaydın dese, geldim buradayım, dese su olacağını, hayat vereceğini biliyorsun ama ya senin verdiğin can suyunu istemiyorsa? Bu acı çok başka, çaresizlik acısı bu ama iştee ne elimden bir şey geliyor ne yüreğinden sevgisi gidiyor. Kısacası ayrılık acısı geçmiyor hep bir yer dee en ufak bir dokunma daa kanmaya hazır yara gibi kanıyacağı günü bekliyor. İşte burada insanın kendine verdiği güç devreye giriyor ya yarana merhem bulup saracaksın ya da canını alıp yaradan daha büyük acı çıkaracaksın……