“Bugüne kadar yaptığım en iyi, en iyi şey bu! Şimdi gidiyorum bugüne kadar hiç bulmadığım huzuru bulacağım yere “ diyor Charles Dickens iki şehrin hikayesi kitabın daa....
İlk yaşlarınızı düşünün...
Anne ve babanız sizin için ne kadar vazgeçilmezdi değil mi?
Onlar herşeyi bilirdi,
Onlar herşeyi başarırdı...
Ve onlarsız olamazdık.
Sonra “büyü” bozulmaya başladı!!!
Gördük ki o mükemmel iki insan da hatalar yapabiliyormuş.... Hem de “bizim bile” doğrusunu bildiğimiz, gördüğümüz büyük hatalar...