şeyma

şeyma
@Neftisey
𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟
Kötülük o kadar acı verici ve korkunçtur ki, onun hakkında teorik konuşabilmek için ya ahlaki ciddiyetten ya da insani duygulardan yoksun olmak gerekir.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Esasen her şey zıddıyla anlaşır. Noksanlık olmasaydı mükemmellik bilinemezdi.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Tanrım, “Dikildiğim yerde çiçek açmama izin ver.” Ancak birden başka bir saksıya dikilmek istediğini hissetti.
Sayfa 16·Kitabı okudu
İnanıyorum ki, insanlar hayatlarını dolu dolu yaşar, her türlü duygunun hakkını verir, her türlü fikri ifade eder ve her hayalini gerçekleştirirse dünya öyle taze bir neşeyle dolar ki(…)