Nehir

Nehir
@Nehirrrrrrrrrrrr
Yokluğun cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sözün bittiği yerdeyim demek isterdim. Oysa başladığı yerdir burası. Ve bu söz başlamışsa, Bazı yerlerde bazı sözler bitmiştir... Bazı sözler bitmiştir, Kelimeler silinmiştir hafızalardan. Yutkunmak daha zordur aşık olmaktan. Aşık olmak zordur. Bazısına imkânsız. İşte daha zordur nefes almak. Ve derdini anlatacak kelimeler söylemek. O an belki de irade gurbete yol almıştır... Gurbete yol almıştır, Hayallerin gerçekleri. Fakat her aşığa bırakmıştır Gerçekleşmesi zor olan hayalleri. Ardakalansa her zaman umut olmuştur. Zaman, umut olmuştur Dakikalar göz kırpar. Saniyeler mendil verir aşığa. İşte burasıdır sözün bittiği yer. Umut hep acı verir, ardına bakmaz ve gider. Ve aşık yüreğinden şarkılar söyler. "Sözün bitti yerdeyim." Sözün bittiği yerdeyim Demek isterdim.
Şiir
Lal olmuş keman mısın sen? Teli kırılmış saz mısın? Suretin bende duruyor, Aslı yok masal mısın sen? Ateşi yok duman mısın? Gökyüzünde uçar mısın? Kalbin bende, alır mısın? Suyu pınar mısın sen? Eşgalin kayıp bulunmaz Seni gören göz kapanmaz Hasetin bende, kanıyor Kapanmayan yaram mısın sen? Sen dertler katarı mısın? Yoksa sabır taşı mısın? Garip gönlüm sende kalmış Gönül hamalı mısın sen? Hayal misin, gerçek misin? Uykumdaki rüyam mısın? Benim için ölür müsün? Aynadaki yüzüm müsün sen? _Yazar=Nehir_
Şiir
Affetmeye hazırım ama unutmak affetmekten çok daha zor...
İlişkiler

Nehir

, 1000Kitap'a katıldı.