Berfin

Berfin
@Neithannn
Kaç yaşında ölürsem öleyim, sana kırgın ayrılacağım bu dünyadan. anitsayac.com Evliyim
Ölümünü değil, gidişini kabullenemiyorum. Çünkü ölüm bir son, gidiş ise bir bekleyişi doğuruyor. Ben hâlâ bekliyorum. Neyi beklediğimi bilmeden..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalabalıklar arasında olmak, yalnızlığı eksiltmiyor; aksine daha da belirginleştiriyor
Sayfa 39·Kitabı okudu
Ömür kütüphanemde bir raf daha doldu bugün. ​Bir yaş daha aldım; aslında bir yaş daha 'eksildim' dünyadan ama bir o kadar çoğaldım kendimde. Sustuğum yerlerden büyüdüm bu yıl, en çok da kırıldığım yerden güçlendim. Yaşamak, sadece nefes almak değil; her yaşta yeniden doğacak bir neden bulmaktır. ​Herkesin bir hikayesi var, benimki ise bugün yeni bir paragraf başı yapıyor. Acısıyla, tatlısıyla, beni ben yapan her yaraya ve her kahkahaya minnettarım. Kendi hikayemin en sadık okuru olarak, yeni yaşıma merhaba. İyi ki varım. 🙃
Yaşamın anlamı yoktur, diyorduk ya gençliğimizde, gerçekten yokmuş. Ölümün de.