Ömür kütüphanemde bir raf daha doldu bugün.
Bir yaş daha aldım; aslında bir yaş daha 'eksildim' dünyadan ama bir o kadar çoğaldım kendimde. Sustuğum yerlerden büyüdüm bu yıl, en çok da kırıldığım yerden güçlendim. Yaşamak, sadece nefes almak değil; her yaşta yeniden doğacak bir neden bulmaktır.
Herkesin bir hikayesi var, benimki ise bugün yeni bir paragraf başı yapıyor. Acısıyla, tatlısıyla, beni ben yapan her yaraya ve her kahkahaya minnettarım. Kendi hikayemin en sadık okuru olarak, yeni yaşıma merhaba. İyi ki varım. 🙃
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖