Nergiz

Nergiz
@Nergzz
Allah cümlemizi korusun. Cümle'mizi ve cümlemizi!

Nergiz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
2020 5. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir şeyin benim için olmadığı fakat yine de her şeyin bana ait olduğu duygusunu taşıyordum içimde,.....
Artık ne şehri hissediyordum ne de sokağı, ne sokağın adını ne de kendi adımı, sadece burada yabancı olduğumu hissediyordum, bir bilmezin içinde müthiş bir şekilde özgür kaldığımı, hiçbir amacımın söyleyecek bir sözümün, kimseyle bir bağımım olmadığını fakat etrafımı saran bütün bu karanlık yaşamı damarlarımda akan kanım kadar yoğun hissediyordum.
Yeryüzünü cehenneme çeviren kanunlar ve gelenekler oldukça, yüzyılımızın üç sorunu olan erkeğin yoksulluk yüzünden alçalması, kadının açlık yüzünden kötü yola düşmesi, çocukların eğitimsizlik yüzünden cahil kalması sürdükçe daha geniş anlamıyla yeryüzünde, cehalet, sefalet ve hıyanet bulundukça bu kitaplar faydalı olmaya devam edecektir. VİCTOR HUGO