Neriman M.

Neriman M.
@Neriman1982
Önlisans
İzmir
İzmir, 22 Eylül 1982
904 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı

Neriman M.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.··
30 saatte okudu
·
2020 12. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yeryüzünde beni sorguya çekmeyen, bana acı vermeyen bir insan kalmış mıydı hâlâ gerçekten ?
Sayfa 61 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Kadın bana gülümsüyordu –evet,gülümsüyordu, iyilikle gülümseyebilen insanlar vardı hâlâ ...
Sayfa 61 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
"Sonunda yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım!"
Sayfa 47 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Dizlerim titremeye başladı: bir KİTAP! Dört ay boyunca elime tek kitap almamıştım ve bir kitabı, insanın birbirine eklenmiş kelimeleri, satırları,sayfaları görebileceği, farklı, yeni, yabancı, dikkati başka yerlere yönlendirici düşünceleri okuyabileceği, izleyebileceği,beynine alabileceği bir kitabı sadece kafamda canlandırmanın bile aynı zamanda hem heyecanlandırıcı hem de uyuşturucu bir etkisi vardı.
Sayfa 45 - Türkiye iş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu