öncelikle ben kitabı yeni okumaya başladım daha 77. sayfasındayım bu kitabı TikTokda görmüştüm ve herkes bayağı ayıla bayıla okuyordu ve ben de infulance oldum ve bu kitabı alıp okumaya denedim öncelikle kitabı daha sipariş ettim daha gelmemişken yine bir videolarda karşıma çıktı bu kitap hakkında bu kitabın Wattpad sanırım PDF olması daha uzunmuş işte altı kitaplık falan bir konuymuş bayağı uzun ve bazı okuyucular bu kitabın daha uzun olmasını düşünüyormuş işte olaylar tam ayrıntılarıyla yok işte daha fazla kısalt saydınız hiç sumut yazmamış oysa daha çoktu falan filan diye lakin buradaki incelemeleri gördüğümde insanlar bir kitabın altıyüz sayfa olmasını ve 600 sayfa boyunca aralarındaki bu konunun bu düşmanlığın niçin olduğunu bilmeme işi kitabı onlara göre daha bir sıkıcı yapmış bu yüzden düşünüyorum ki kitapokurları iki tarafa ayrılıyor kitabın uzun olduğunu düşünenler, kitabın olduğundan daha kısa olduğunu düşünenler .açıkçası henüz kitap hakkında tam bir şey söyleyemeyeceğim çünkü dediğim gibi daha yeni okumaya başladım okuyup bitirdikten sonraysa diğer düşüncelerimi daha ayrıntılı düşüncelerimi eminim ki buraya dökeceğim 
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu kitabı sehf etmiremse 5 yada 6 cı sinifde oxumuşdum. Hələ o balaca yaşımda belə bu kitab mənə çox təsir etmişdi. Və bu yaşımda yenidən bu kitabı oxumaq üçün səbirsizlənirəm Göy Qurşağının Bitdiyi Yer
Açıkcası bu kitap üzülerek söylemeliyim ki beklentilerimi asla karşılamadı.Kitab boyunca çok sıkıldığmı hatırlıyorum. Ve kitapda olaylar anidən açığa çıkıyo “ne oldi ya” deyip yendiden aynı satırları okuduğum dahi oldu
Xain ÜrəyimWulf Dorn
Kitab açığı başlarda məni çox özünə cəlb etməmişdi lakin bilirdimki bu kitabı Elxan Elatlı qələmə alıbsa maraq qabaqdadı.
İlk öncə qatili tapdığmı düşünsəmdə təssüfki yazıçı məni yanıltdı. Məncə hər bir kəs ömründə bircə dəfə də olsa Elxan Elatlı oxumalıdır. Adsız TabloElhan Elatlı
“ Həqiqi bilik heçnə bilmədiyini anlamaqdır”
Həqiqətən doğrudur. İnsan ne qədər öyrənsədə daim bilmədikləri olur. Və bunun fərqinə varmağın özü belə bir bilikdir