Okumaktan ve yazmaktan başka yapılacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum...
İnsan kendine hakim olmanın paha biçilemez olduğunu zamanla öğrenecektir. Hayattan ne istediğimiz, ne olacağımız...
İnsanlardan beklediklerimiz ve insanlara vereceğimiz değerlerin tümü sabırdan geçiyor.
Sebat etmenin dahi bir bedeli var.
***Allah ; Kimseyi akıldan, mantıktan,düzgün terbiyeden ve edepten mahrum bırakmasın..🙏
İrade Terbiyesi