Diğer zweig kitapları gibi aktığını düşünmüyorum ama sıkıcıda değil ortalama bir zweig kitabı okumak zorunda değilsin çok bişi kaybetmezsiniz ama zaten çok ince bir oturuşta biter
kitap ilk başta size bir macera vermiyor ama düşünceleri benisetiyor sonra küçük olaylar oluyor bizim için küçük ama kahraman için büyük. ben kitabın bize vermek istediğine bayıldım sakın sıkılıp yarıda bırakmayın derim
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 2025159,7bin okunma
okuduğum ilk sabahattin ali romanı ilk başları sıkıcı ilerliyor ve bu sizin sakın bırakmanıza sebep olmasın çünkü daha olaya giriş yapılmamış oluyor sonra olaylar çok ilrtliyor ve güzelleşiyor ben bir gecede bitirmiştim bence harika bir eser okumalısınız!
ben hayran kaldım içindeki bazı karakterlere tiksindim ama olaylar okumaya devam etmenizi saglıyor dışlanmışlık duygusunu yaşıyoruz kahramanla EN ÖNEMLİSİ BİZE EMPATİYİ ÖĞRETİYOR bence herkes okumalı
En Mavi GözToni Morrison · Sel Yayınları · 20182,776 okunma
kitap sanki yarıda kalmış gibi bitti benim için kısa olması can sıkıcı bir günde bitirilecek bir kitap modern klasik sevnler için harika bir kitap bence okumaya değer
Altıncı KoğuşAnton Çehov · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202687,4bin okunma