Kitabı hiç beğenmedim. Aşırı kötü, Z kuşağı tarzında, çok ergence bir üslupla yazılmış. Kesinlikle alınmasını tavsiye etmem. Argo kelimelerin çok fazla olmasının yanı sıra kaba saba, maço denilen erkek türüne özendirme ve bunun hoş bir şeymiş gibi lanse edilmesi de ayrı bir olay tabi...