Onu bana hatırlatmayan ne var ki ? Şu döşemeye baksam,taşların üzerinde onun yüzünü görüyorum.Her bulutta her ağaçta o var .Geceleyin hava onunla dolu , her şeyde ondan bir pırıltı var ; gündüzleri ise çevremde ondan başka bir şey yok , her yerde o .
Gökyüzü öyle yıldızlı, öyle berraktı ki, onu gören kendine sormadan edemezdi: Nasil oluyor da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yasayabiliyor?