..İslamiyeti yıkmak için uğraşanların elleri kurudu,sesleri kısıldı ve sonunda hepsi helak oldular.Ne malları, ne kazançları,ne şöhretleri,ne mevkileri kendilerine fayda vermedi;lâyık oldukları âkıbeti önleyemedi
"Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla. De ki : Yaratılmışların şerrinden,karanlık çöktüğü zaman gecenin şerrinden ve haset edenin,içindeki hasedini dışarıya vurduğu vakit,şerrinden;şafak aydınlığının Rabbine (Allah'a) sığınırım."
Oldukça açık ve anlaşılır cep kitabı. Zaman zaman kıldığımız namazlar da okuduğumuz surelerin manasını özümsemeden ezber usulü gidebiliyoruz bu doğal olarak ibadetimizdeki o feyzi,hûşuyu biraz zedeleyebiliyor.Dolayısıyla bu tarz kitablarla surelerin iniş sebebleri ve manalarını anlayarak tabiri caizse daha kaliteli ve Rabbimizin razi olduğu bir biçimde ibadetlerimize güç katabiliriz.Takviye mahiyetinde mis gibi ibadet güçlendirici bir kitabtır.Değerli okurlara sevgilerimle...♡