Unutma Dersleri Sürükleyici bir romandı. Feribe’nin yaptığı şey ne kadar kötü olsa da, ister istemez onunla empati kurarken buluyorsunuz kendinizi.📖
Bu roman bana gerçekten “Mazi İmha Merkezi” diye bir yer olsaydı nasıl olurdu, diye düşündürdü. 🕰️
Öyle bir yer olsaydı bile gitmek ister miydim, neyi unutmak isterdim bilmiyorum.💭
Aslında düşününce unutmak için birçok şey bulabiliriz; ama bence asıl soru “neyi unutmak isteriz” değil de “gerçekten unutmak ister miyiz?”🌿
Galiba ben istemezdim.Çünkü hayatta iyi şeyleri hatırlayıp mutlu olmak kadar, kötü şeyleri de hatırlayıp ders çıkarmamız gerekmez mi sizce ?✨️
Aslında bazen en büyük dersleri kötü anıları hatırladığımızda öğrenmiyor muyuz ? İyi anılar kadar kötü olanlar da bizi biz yapmıyor mu ? 🍃 Nermin Yıldırım
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!