Neslihan Aslan

Neslihan Aslan
@Nesloook
Denginiz değilim efendim, dengesizim...
Pastacı Gastronot
Akü/Gastronomi ve Mutfak Sanatları
Antalya
Gaziantep, 30 Temmuz
331 okur puanı
Kasım 2021 tarihinde katıldı
Başkalarına yakıştırdıklarımız, hep bizim kendi fenalıklarımızdı.
Reklam
Hayat öyle bir yerdi ki kendimizi güzel hissetmek için çirkinlere, iyi hissetmek için kötülere, erdemli hissetmek için ahlaksızlara ihtiyacımız vardı.
İnsan bir ömür içinde öyle çok defa başka birine dönüşüyor ki, dönüp geriye baktığında hangisinin kendisi olduğunu bulup çıkarmakta zorlanıyor. Kimdi ben?
Kimsenin yokluğu, varlığı kadar yaralayamazdı insanı. Yok vardan az acıtırdı.
Ama bir beklediğiniz varsa genellikle gelmez. Beklemek çünkü, bir olmazı oldurmayı umanların safdilliğidir. Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyeceklerini işidir. Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir.
Reklam