Bu kitabı okuduuğumda beni bu kadar saracağını beklemiyordum. Özlem Binel biraz Murakami biraz İskender Pala biraz da Elif Şafak karışımı. Soru işaretleri, aşk, mistisizm, tasavvuf.. Hepsi var. Bu zamana kadar neredeydi diye sorası geliyor insanın. Arkası çok dolu bir yazar, belli. Sırf hayalgücü değil sanki yaşanmış gibi yazmış. Naçizane fikrim diğer kitapları için sabırla beklemeye değecek bir yazar kazandı Türk edebiyatı.