Gökhan Temiz

Gökhan Temiz
@Nester

Gökhan Temiz

, bir kitap okudu
7/10
·462 syf.·
2017 47. kitabı
Don Winslow
8.4/10 · 88 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·180 syf.··
2017 44. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2017 22:59
Spoiler içerir. Klasik Murakami öğeleri içerdiğini söyleyerek söze başlayabiliriz. Yarım kalan karakterler, gizemli, doğa üstü ne olduğunu anlayamadığımız şeyler. Depresif ve biraz protest bir kız Mari ve onun ablası Eri. Tamamen zıt karakterler. Birbirine duygusal olarak uzak olan iki kız kardeş. Eri uyuyor, komada değil bir nevi kış uykusu. Bazal ihtiyaçları için uyandığını öğreniyoruz. Kitaptan anladığım sanki uykusunda kendi bilinci içine hapsolmuş çıkamıyor gibi. Maskeli adam kim bilmiyoruz ve öğrenemiyoruz. Takahaşi Mariye figüran olan bir karakter gibi. Yazar sanki Mari hakkında vermek istediklerini Takahaşi aracılığıyla okura veriyor. Bence kitabın en renkli karakteri Şirakava. Onun sayesinde kitap akıcılık kazanmış. Murakaminin belirsiz sonlarına alışkınız ama bu kitapta bu biraz daha abartılmış gibi. Karakterler niçin girdi kitaba, bu kitabı yazarken yazarın kafasından neler geçiyordu, amacı neydi merak ediyoruz ama bunu yazardan başka kimse bilmeyecek. Bir Sahilde Kafka, 1q84, Tsukuru Tazaki değil. Biraz hayal kırıklığı. Murakami renkliliği yok, daha gri bir kitap. Belki de sadece gece saatleri içerisinde geçtiği içindir
Edebiyat
Karanlıktan SonraHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20175,1bin okunma

Gökhan Temiz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·180 syf.··
22 saatte okudu
·
2017 44. kitabı
Haruki Murakami
7.5/10 · 5,1bin okunma
6/10
·360 syf.··
2017 43. kitabı
Bence balon. Hele hele filminin çekilmiş olması yazarın arkasında sağlam bir lobinin olduğunu düşündürüyor. Kötü bir kitap mı? Değil ama sıradan olduğunu düşünüyorum. Edebi olarak bir Dan Brown, Grange hatta Jo Nesbo tadı yok. Bu kitabı beğenmediğim için yazarın yeni kitabını almaya elim varmıyor.
Edebiyat
Trendeki KızPaula Hawkins · İthaki Yayınları · 202013,7bin okunma