Yani ne desem bilemiyorum bu kitap için. İskender, Baba ve Piç, Siyah Süt gibi kitapları yazan bir yazarın bu kadar yüzeysel, yavan, sığ bir kitaba imza atması şaşırtıcı. Sanırım Elif Şafak beklentilerimizi yükseltmiş ve bunun altına inmesi yadırganıyor. Havvanın Üç Kızı'nı beğenmedim. Karakterler çiğ ve sırıtmış. Kurgu zorlama. Yolculukta vb. zaman öldürmek için okunabilir.