Bakarsın aynalara, kibrinle yaşarsın
Yalanı çok seven dilin işini orda başarsın
Bu bitmiş öykünün bendim hayalperesti
Sen bir ara durakmışın, hayatımın turisti
*Norm Ender - Kaktüs
Ne zaman hiç tanımadığım birine değerli vaktimden verip onunla konuşmayı seçiyorsam pişman oluyorum genelde ama akıllanmayıp yine insanlara bir şans veriyorum. Biri bu aptallığı nasıl düzeltebileceğimi söylesin 🥲
Sevgili Tog Cam Şato serisini Kül Krallığı na kadar hatta Suikastçının Hançeri de okuyan Sarah J. Maas severler! Bu iletiyi bu seri hakkında istediğimiz gibi konuşabilmemiz için oluşturuyorum. Konuşmaktan bıkmayacağım seri ♡
-kimseyi etiketlemicem gören isteyen katılabilir-