Alacakaranlık belki birinci kişi ağızından bayadır okumadığımdandır, belkide bu kitap bunu çok iyi başarıyordur bilemiyorum ancak; duygular çok açık, çok dürüst ve hiç karmaşık değil direk o an hissetiklerini görmek bana çok farklı geldi.
Etiketleme postu 🙂👇🕊️
📍Acıyı tatmış ama yine de hayatın sunduğu güzelliklerin tadını çkarmakta kararlı insan
iyi ki varsın. ⭐
📍Başkalarının onun için planladığı hayat
çizgisinden saparak, kusurlu ama bir o kadar da eğlenceli yeni bir hayat çizen insan,
İyi ki varsın. 🎉
📍Güvenmenin bir risk değil, normal olduğunu
hisettiren insan iyi ki varsın. ❣️
📍Travmalarının acısını başkalarından
çıkarmaya çalışan değil, iyileşmeye çalışan insan iyi ki varsın. 🪻