📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kül Krallığı Hale bakın daha buraya paylaşmadığım alıntılar da var. Neyse. Oh bitti ve of bitti. Yetmedi yetemedi. Karakterlere doyamadım. Daha uzun bir son isterdim. Her şey tam ama eksik. Sonu çok iyiydi evet. Daha uzun son isterdim. Şimdiden özlüyorum...
Cam ŞatoSarah J. Maas
Kül Krallığı Hale bakın daha buraya paylaşmadığım alıntılar da var. Neyse. Oh bitti ve of bitti. Yetmedi yetemedi. Karakterlere doyamadım. Daha uzun bir son isterdim. Her şey tam ama eksik. Sonu çok iyiydi evet. Daha uzun son isterdim. Şimdiden özlüyorum...
Cam ŞatoSarah J. Maas
Manga türüne karşı hep önyargılıydım ve bu önyargılardan arınmak için çok beğenildiğini gördüğüm The Promised Neverland, Vol. 1'i okumuş ama sevememiştim. Konusu güzeldi ama nasıl okuyacağımı bilmiyordum snxbdbcbc. Bugün de yine nasıl okuyacağımı bilmememe rağmen anlık bir gaza gelip Attack on Titan'a başladım ve tabiri caizse SU GİBİ AKTI!!! O kadar akıcı ve güzeldi ki çoğunlukla yanlış sıralamayla okumama rağmen hiç heyecanını kaybetmedi. Tpn'de sürekli yanlış satırı okuyup spoiler yiyordum hsbxbbcx. Tek sorun karakterleri karıştırmam ve dediğim gibi yanlış okumam. Bunlar da benim sorunlarım ama manganın değil. Sonda tam ağlayacaktım bir anda şoka girdim ağlamama fırsat kalmadan. En kısa zamanda diğer ciltlerini okuyacak ve animesini izleyeceğim.
Not: The Promised Neverland, Vol. 1'le bir sorunum yok, konusu çok güzeldi. Anlamayıp yarım bırakmam tamamen benim sorunum:( Manga okumaya bir alışayım söz dönüp onu da okuyacağım:*