Gerçek bir olaydan yola çıkılarak kaleme alınmış bir kitap...Anne baba olmak da insanı insan yapmıyor gerçekten...Bir günde okuduğum akıcı bir kitap. Üzülüyorsunuz içiniz buruluyor sinirleniyorsunuz...Bürokrasinin gereksiz uzun işlemleri tanıdık gelecek...Okuyunuz efem..