...Biribirini tanımayan insanların bir arada yaşamasının pek kolay olmadığını biliyorum.Bu durumda yapılacak tek şey dürüst olmak,hep gerçekleri söylemektir.
Çarklar arasında öğütülen beyinler,kayıp giden hayatlar...
Ezberciliğe,tek tip bireyler yetiştirmeye dayanan,yeteneklerin,isteklerin,hayallerin gözardı edildiği bir eğitim sistemi ancak bu kadar güzel ve gerçekçi anlatilabilirdi.
Çarklar insan yaşamının maddi yönünü kolaylaştırmakta süratle ilerliyor belki ancak gelin görün ki manevi yönümüz yıkık dökük,harap ve mutsuzluk üretmekte her an..
Bizlere teslim edilen genç beyinlere sahip çıkalım ve hayallerin yok olmasına engel olalım.