Olmadı. Daha fazla devam edemedim açıkçası. Kitap kötü mü? Kesinlikle değil. Yazarın anlatımı oldukça akıcı. Fakat ben daha çok bu tür Bilimkurgular sevmediğim için 550 sayfayı kendime eziyet etmek için bitirmeye çalışmadım. Çok fazla karakter ve olay var. Her 4 sayfada bir bölüm var neredeyse. Bunun yanında yazarın ciddi anlamda dikkat çekmesini istediği o kadar çok sorun var ki insan o geleceğin ne kadar yakında olduğunu görünce bir umutsuzluğa kapılıyor. Durağan ve bilgilendirici, farkındalık yaratan bir bilimkurgu istiyorsanız bu kitap tam size göre. Aksi taktirde benim gibi içinde boğulup gidebilirsiniz.
Tanrım! Ne tanrısı ya, tanrı var olamaz. En azından benim inanmak isteyeceğim bir tanrı yok. Bir ananın, elinde bebeğinin hayatını kurtarabilecek yemek varken onu kucağında ölü bulmasına izin veren bir tanrıyı kabul etmiyorum!