Name takım

Hayat bazen dünyanın en güzel çiçeği olarak açsan da çiçek sevmeyenlere denk gelmektir.🪽
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çık gel bir kez daha yıkıntılarından Çık gel bir kez daha beni bozguna uğrat.
Desem ki
Desem ki vakitlerden bir nissan akşamıdır Rüzgârların en ferahlatıcısı senden esiyor Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim Senden kopardım çiçeklerin en solmazını Toprakların en bereketlisini sende sürdüm Sende tattım yemişlerin cümlesini Desem ki sen benim için Hava kadar lazım Ekmek kadar mübarek , Su gibi aziz bir şeysin ; Nimettensin , nimetlensin Desem ki … İnan bana sevgilim inan Evimde şenliksin bahçemde bahar ; Ve soframda en eski şarap Ben sende yaşıyorum Ve sen bende hüküm sürmektesin Bırak ben söyleyeyim güzelliğini Rüzgarla , nehirlerle kuşlarla beraber Günlerden sonra bir gün Şayet sesimi fark edemezsen Rüzgarların nehirlerin kuşların sesinden Bil ki ölmüşüm Fakat yine üzülme müsterih ol Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini Ve neden sonra Tekrar sesimi duyduğun gök kubbede Hatırla ki mahşer günüdür Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum… Cahit Sıtkı Tarancı
Aşk