Nickname

Nickname
@Nicknamee1
Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
süper olur
“Biraz daha uyusam ve tüm bu saçmalıkları unutsam nasıl olur?”
Edebiyat
"Herkes beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor."
Edebiyat
“İnsanlar rahatsız olmaları gereken şeylerden rahatsız olmuyor, umursamamaları gereken şeylerden rahatsız oluyorlar, zira hata yapmalarını bir sorun olarak görmüyor, eleştirilmeyi rahatsız edici buluyorlar, oysa tersine, kusurlarına üzülmeleri, düzeltilmekten de hoşlanmaları gerekirdi.”
Felsefe