Merhaba dostlarım, bugün bir konu hakkında fikir belirtmek veyahutta eleştiri yapmak istiyorum.
Konumuz: din.
Şimdi gelir 'ateist', 'satanist', 'deist'... damgaları!.. Konumuz tam olarak bu. Tek cümle ile: sizi neden ilgilendiriyor? Ben müslümanım veya yahudiyim hatta dinsizim. Peki bu seni neden alakadar ediyor? Ben dinimi, dinsizliğimi veya neyse onu kendim yaşıyorum, senin dininde yanacaksam sana ne? Ha çok istiyorsaniz diyorsanız vebalini almak istemiyorum gelirsiniz dersiniz: "ya bak kardeşim sen benim dinime inanmıyorsun ama şöyle şöyle şeyler var..." ben de duruma göre DİNLERİM inanırsam inanırım, inanmazsam senin bir görevin kalmaz. Ben ister Noel'i kutlarım ister pazar ayinine katılırım, tekrar söylüyorum, SANA NE! Lütfen insanları dininize girmesi için zorlamayın. Allah-ı azimüşşan (c.c) Bakara suresi 256'da buyurmuştur ki:
İnsanları İslam’a sokmak için de, (ibadetleri yaptırmak için de) Dinde zorlama (ve baskı) yoktur.
Sen yaparsın, yapmazsın beni ilgilendirmez ve aynı şekilde ben yaparım, yapmam SENİ İLGİLENDİRMEZ. Bu konuya yine değineceğim dostlarım, okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın, hoşça kalın.