Eli Eli Lama Sabachthani

Eli Eli Lama Sabachthani
@Nicky135
Ya bana salak saçma takip için yazmayın abi banane senin yt, ig hesabından. C₂₀H₂₅N₃O
"Şimdi düşünüyorum da, demek daha çok küçükken ölüm duygusundan fazla edep duygusunu geliştirmişim."
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Osamu Dazai'nin Kolombiyalı versiyonu.
Açıkça söylemek gerekirse, hayatta hiçbir becerisi, parlak hiçbir yanı olmayan, soyu tükenmiş biriyim.
Sayfa 14·Kitabı okuyor
Alıntı
Sevgi böyle hissettirir mi?
"Fakat nereye?.. Dünyada yalnız yaşanır mı?.. Ama insan ahbap bulur!.. Kimi?.. Ben nereden ahbap bulurum? İşte Ömer'in arkadaşlarından da hoşlanmadım... O... Hiç hoşlanmadım... Acaba ben kendim mi tuhaf bir insanım?.. Belki beni de etrafımdakiler manasız bulurlar... Hatta sıkıcı.. Ama Ömer böyle bulmuyor.. Ya günün birinde o da benden sıkılmaya başlarsa?.. Eyvah..."
Alıntı
Ümit ve sabır...
hiçbir şey doğru yürümüyor. Ama ne de olsa ümidi kesmeyip sabretmeli! Evet; ümit ve sabır!..
Alıntı