Eli Eli Lama Sabachthani

Eli Eli Lama Sabachthani
@Nicky135
Ya bana salak saçma takip için yazmayın abi banane senin yt, ig hesabından. C₂₀H₂₅N₃O
Selamlar dostlarım. Bugün bir görüşümü, daha doğrusu bir incelememi, paylaşmak istiyorum. Başta i ile başlayan platform olmak üzere birçok platformda 10.000'den fazla linç yorum inceledim ve şunu fark ettim: linç yapan kişilerin tuttuğu takımlar. En başta söyleyeyim, hiçbir takıma nefret veya kalıp ileri sürmüyorum. Sadece incelemelerimi paylaşıyorum ve unutmayalım ki bir toplumun %99'u bile kötü olsa hepsine kötü demek o %1'lik kısıma hakarettir. Ayrıca telif vs. Olabilir diye tek harf ile takım isimlerini söylemeye çalışacağım. Tekrar söylüyorum, bir yönlendirme yazısı veya hakaret kesinlikle değil yalnızca incelememi paylaşıyorum. İzninizle başlıyorum: 1. İnsanların mutluluğundan huzursuz olan/kıskanan ve linçleme ihtiyacı duyan yalnız ergenler: G ve B 2. İncel çoğunluğu topluluğu ile kadın düşmanlığı yapanlar: F 3. Dünyayı Türkiyeden ibaret zanneden ve gördükleri her içeriği kendilerine hakaret sanıp karşı atağa geçen yaş kitlesi oldukça düşük olan: T 4. (Bu bir takım kitlesi değil ama) bebek yaşlı engelli kadın ve hayvanlar olmak üzere belirli bir kitlenin mutlu olmaya hakkı olmadığını düşünüp linçleyen: belli futbol oyuncularının fanları. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın, hoşça kalın.
Eli Eli Lama Sabachthani
Tuttuğu takım derken bahsettiğim şey: linç yapan kişilerin çoğunun bir futbol takımı fanı olduğunu fark ettiğim.
Reklam
Merhaba dostlarım, bugün bir konu hakkında fikir belirtmek veyahutta eleştiri yapmak istiyorum. Konumuz: din. Şimdi gelir 'ateist', 'satanist', 'deist'... damgaları!.. Konumuz tam olarak bu. Tek cümle ile: sizi neden ilgilendiriyor? Ben müslümanım veya yahudiyim hatta dinsizim. Peki bu seni neden alakadar ediyor? Ben dinimi, dinsizliğimi veya neyse onu kendim yaşıyorum, senin dininde yanacaksam sana ne? Ha çok istiyorsaniz diyorsanız vebalini almak istemiyorum gelirsiniz dersiniz: "ya bak kardeşim sen benim dinime inanmıyorsun ama şöyle şöyle şeyler var..." ben de duruma göre DİNLERİM inanırsam inanırım, inanmazsam senin bir görevin kalmaz. Ben ister Noel'i kutlarım ister pazar ayinine katılırım, tekrar söylüyorum, SANA NE! Lütfen insanları dininize girmesi için zorlamayın. Allah-ı azimüşşan (c.c) Bakara suresi 256'da buyurmuştur ki: İnsanları İslam’a sokmak için de, (ibadetleri yaptırmak için de) Dinde zorlama (ve baskı) yoktur. Sen yaparsın, yapmazsın beni ilgilendirmez ve aynı şekilde ben yaparım, yapmam SENİ İLGİLENDİRMEZ. Bu konuya yine değineceğim dostlarım, okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın, hoşça kalın.
Din
Eli Eli Lama Sabachthani
Kaynak belirtmeyi unutmuşum dostlarım kusura bakmayın: Abdullah-Ahmet Akgül Meali Bakara suresi 256. Ayet.