Peki bu adam ne yapsın? Benim yaptığım gibi yıllarca yaşamasın mı? Sonunda tabii, bir kız çıkıyor ve onun kalbini anlıyor. Efendim? Filmin bitişi böyle. Benim hayatımın bir kısmı da böyle oldu. Fakat film gibi hayat bir yerde bitmiyor. Filmin devamı ....'e
Artık Sevin olmadığına göre ve baska kimseyle konuşmak istemediğime göre bu defter kaydetsin beni, dert ortağım olsun. "Kimseye söyleyemeden, içimde kaldı, kayboldu," dediğim düşüncelerin, duyguların aynası olsun. Kimse dinlemiyorsa beni ya da istediğim gibi dinlemiyorsa günlük tutmaktan baska çare kalmıyor. Canım insanlar! Sonunda bana bunu da yaptırdınız