.... Korkma canım yaşlandın demek istemiyorum. Hayır o değil.Yaşlaninca insan kuvvetten düşer ve hayatla savaşamaz olur. Hayır senin içine çöken kasvet, bezginlik, benim düşündüğüm şeyse, daha çok bir güç belirtisidir. Canlı, hareketli bir ruh bazen hayatın sınırlarını aşar, tatmin edilemez olur; bu yüzden mutsuzluğa düşer, bir an için hayata küser; bu hal hayatın sırlarını arayan ruhun sıkıntıdır.... Senin derdin de budur. Anlamsız da bir şey değil.