Nesime Nida

Nesime Nida

, bir kitap okudu
Puan vermedi·83 syf.·
2022 10. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
Reklam
Gölge " neden sana dokunamıyorum?"
Sayfa 306 - gölge~drew~·Kitabı okudu
Ötanazi Okulu " bir dileğim olsun isterdim . Herkes kolay olanı sever . Peki, sen benimle zor olana da var mısın? "
Bir gün onu için bir ninni dökülecekti dudaklarımdan ve benden duyacağı ilk ses aslında benden duyduğu son ses olacaktı
Zaman bile günahın esir olmuşken hangi bahanelerle toplanıyordu tüm o bavullar ? Giden gerçekten dönecek miydi geri?
Reklam