Temelede incellemek istedigi çocuk yetişirken ailenin ne denli önemli olduğu konusu ve bu noktada vurgulamalar çokça var...gayette yararlanılması ve bilinmesi gereken bilgiler.. fakat mutsuzluk üzerine kurulmuş bir ailenin mutlu bir aileye dönüşebilmesi için gerekenler konusunda bilgiler biraz kısıtlı tutulmuş sanki psikiyatriste konuyu anlatmışsınız ama görüşme süreniz bittiği için sonuca varamadan seansınızı sonlandırmış gibi ...
Karakterleri halktan seçmesi güzeldi ama hiçkimsenin hikayesi tam olarak sonlanmadı...Bu noktada incelemeyi okuyanlar yazar sonucu bize bırakmıştır diye düşünebilirler ama sanıyorum kitap devam serisi şeklinde düşünülerek tam anlamıyla sulandırılmamış.
Yazarın üslubu düz ve anlaşılırdı vermek istediği konunun dışına hiç çıkmadı.Bu yönüyle herkesin anlayabileceği ve kendisi için yararlı bilgiler bulabileceği bir kişisel gelişim kitabıydı.