Polisiye açısından çok tatmin edici değil fakat basit ve akıcı bir işlenişi var. Karakterlerin yaşadığı duygu durumları güzel betinlenmiş.
Japon edebiyatını ve Asya sinemasını sevdiğim için okurken keyif aldım.
2 kısa hikâyeden oluşuyor. Her iki hikayede bir mektup tarzında.