Nilay

Yorma kendini Memnun olmaz bu insanlar Sussan dilsiz konuşsan arsız sayarlar Kusurların her türlüsünü yaparlar da Konu sen olunca sende hep mükemmeli ararlar Çabuk unuturlar omuzunda ağladıkları zamanları ama acı çeken sen olunca acına uzaktan bakarlar Yorma kendini Adına vefa dedikleri şey iyi insanların yüreği süsü niyeti ve yüreği iyi olmayanlar vefadan ne anlar..
İlişkiler
Reklam
“Biri bir zamanlar beni sevmişti ve bu mükemmel bir duyguydu."
İlişkiler
“Ama şimdi inanıyorum. Sen beni inandırdın. Seni seviyorum... Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum.”
İlişkiler
“Senelerden beri hiç kimseye bir tek kelime söylemedim. Halbuki konuşmaya ne kadar muhtacım.”
İlişkiler