Selin Mutlu

Başkalarının benim için yaptığı değerlendirmeler bana yol gösteremez.
Sayfa 53·Kitabı okuyor
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zaman zaman kendimi yalnız ve aptal hissetsem de bana "doğru gelen" bir yolda ilerlediğim için asla pişman olmadım.
Sayfa 52·Kitabı okuyor
Edebiyat
Kendimi olduğum gibi kabul ettiğim zaman değişiyorum.Ne olduğumuzu adamakıllı kabul edinceye dek değişemeyiz,olduğumuzdan öteye gidemeyiz.Değişim ise,kabul etmenin ardından hiç farkettirmeden geliveriyor.
Sayfa 45·Kitabı okuyor
Edebiyat
Binlerce insanın arasında yapayalnız olmanın ne anlama geldiğini bilemezsin.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Edebiyat
Yalnızca ölümden korktuğu için yaşayabilir mi bir insan?
Sayfa 653·Kitabı okudu
Edebiyat