Yazarın okuduğum ilk kitabı.Neden daha önce yazara ait hiçbir kitabı okumadım bilmiyorum büyük bir eksikmiş . Böylesi bir yazarın eserlerini kaçırmışım.ilk fırsatta diğer kitaplarınıda alıp okuyacağım. Her sayfası ayrı bir havada, anlatılan zamanlara gidiyor insan, olay içinde olay, zaman içinde başka bir zaman kesinlikle okunmalı, önerilmeli benim gibi geç tanışanlara.