Yüce yaratıcı dan tek bir isteğim vardı.
her şekilde "Yok Olmak" , varlığımdan bir kırıntı bile kalmamasıydı. Ne yazık ki buna bile layık olamadım. Bir şekilde yok olabilmeliydim..
Zerreden ibaret olmasaydık, yok oluş da olurduk ve var olmadığımız için her şey daha kolay olurdu, çünkü yaşamak sancılı ve yokluk yaşamaz!
Ruhi MücerretMurat Menteş
Şu dünyada sonum geldi, artık öldüm ben.
Şimidi gagalayıp duracaklar merakla o küçük çenebaz kargalar, insan denen.
Çıkar bir cesur yürek, gerçeği haykırır: Bil ki burada acımasız kötülüğün yok ettiği büyük bir ruh yatmaktadır. Geldi taze ve hoş günlerinden gençliğin, bu kötü vakte kılıçlarla, ezgilerle. Dilin de kalbinden gelen özgürlük sözü. Yaralıydı ama gizledi maharetle. En sonunda o yara ona diz çöktürdü, uzatıp yatırdı gördüğünüz mezara, koca bir "Başarısız" damgası, alnında.
~Richard Realf~
Martin EdenJack London