Nisanur Yıldırım

Nisanur Yıldırım
@Nisa_nur1
"Hiçbir kitapta rastlamadım sana olan sevgimin karşılığına." 'Gülmem gereken yaşlarda, ölmem gerektiğini düşündüm hep' "Gene bir cehennem var yastığımda, gel artık."
Dedim ya öylece oturuyorum... İyi ki kalbimi tanıyan yok... Cahit Zarifoğlu 🍀
Reklam
"insan insana iyi gelmeli, gelmeyecekse hiç gelmemeli."
kimselere bişeyler demek için değil, kendi susuzluğumuz, yangınlığımız için yazıyoruz.
"Seni tanıyamıyorum artık derken ne kadar da haklıydın. Ben de deni sevdikten sonra kendime rastlamadım hiç."
"İnce düşüneni incittiler..."🍂
Reklam