Nisyan

Nisyan
KLİMANIN VAR YA KLİMANIN wifiden bile daha önemli bi icat olduğunu her yaz deneyimliyorum
Reklam
Ah, ölüm olmasa ne yapardık?
Hı?
"Dünyadaki her şeyin kötü ve iğrenç olduğunu söylerken haksız mı?(...)"
"(...)yaşamımı iğrenerek okurken tir tir titriyor, lanetler okuyorum ve acıyla sızlanıyorum..."
Reklam