Nisyan

Nisyan
Hı?
"Dünyadaki her şeyin kötü ve iğrenç olduğunu söylerken haksız mı?(...)"
Reklam
"(...)yaşamımı iğrenerek okurken tir tir titriyor, lanetler okuyorum ve acıyla sızlanıyorum..."
"sevdiğini ve anladığını"
Aslında seninle ben, her bakımdan farklı insanlarız. Zevklerimiz farklı, göruşlerimiz farklı; ama senin beni sevdiğini ve anladığını biliyorum, bu yüzden de seni müthiş seviyorum.
-Ne şanslı adamsın! -dedi. -Neden? - (...) Senin her şeyin gelecekte. -Ya seninki, geçmişte mi? -Hayır, gerçi geçmişte değil, ama senin önünde bir gelecek var, bense şimdiki zamanı yaşıyorum, o da şöyle böyle.
Edebiyat
Reklam