Bir kitabı okuyup sonra filmi izlersem, filmi beğenemiyorum. Aklındakilerle uyuşmadığı için genelde.
Ha eğer filmini önce izlersem sonrasında o kitabı okuyasım gelmiyor çünkü okurken kafamda sürekli film kareleri dönüp duruyor. Yani... filmler ve kitaplar ayrı dünyaların insanı.