Bu incecik kitap, insanın içinde ona hükmeden acımasızlığı ,nasıl da yalın bir şekilde anlatıyor.
Acımasızlıkla kurulan düzenin taraftarlarının fazlaca oluşu ,şaşılacak şey doğrusu.
Belki de korkudur insanları körü körüne birinin peşine takan ya da aynı vicdansızlığı taşıyor olmalarıdır.
Efsunlar,hurafeler,yerli bir Don Kişot, mirasyediler,yanlış eğitilmiş çocuklar...
Yazar ,zaman zaman hikayeye ara verip, tıbbi bir bilgi yada toplumsal bir çıkarım paylaşımı yapıyor ve kaldığı yerden devam ediyor.
Dili akıcı , hikayesi merak uyandırıyor.
Oldukça farklı bir okuma deneyimiydi.