Bu incelemeyi bile ağlarken yapıyor olmam peki? Kendimi kitap boyunca bir Anna'nın, bir Kate'in, bir Sara'nın yerine koydum ama bu kitapta kimse tamamen haklı değil. Ve aslında kimsenin ne düşündüğünü ne hissettiğini tam olarak bilemezsiniz. Durumlara hangi açıdan baktığınızı fark ediyor musunuz? Yoksa hep siz mi haklısınız?