Bir insan için ölmek kadar ölememek de çaresizlik.
Evet Figui suçlu herşeyin sebebi o belki ama yalnız kalmasına ve ölememesine bile üzüldüm içten içe.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ayrılık acısı çeken iki insan evet ben bunu anladım burda biten bi ilişki var ama bu ilişkinin tarafları hala birbirlerini seviyorlar. Ayrılık acısı bu kadar güzel tasvir edilebilir di. O kadar güzel ve derin anlamlara sahip cümleler vardı ki bu kitap benim için başlı başına bi aşk tı. Aşkı, birine aşık olmayı ne kadar anlatabilirsek yazar o kadar anlatmış. Ne eksik ne fazla.
İncelememi kitapta ki güzel bi cümle ile bitirmek istiyorum.
BENDE GÖZLERİME SAĞANAK İNDİREN BİR FOTOĞRAFIN VAR.
ÖFA
Etkisinden kolay kolay çıkmayacağınız bir kitap. Ölüme aşık olacağınız bir kitap.
Şahsen ben ölüme, yani Özgür'e aşık olmuş olabilirim. Dağınık saçları, sigarası, tilkileri, acıları, aşkı...
Le aburnee
Beni en çok bu cümle etkiledi "Beni göm" İnsan aşık olunca aşkını gömmektense aşkının onu gömmesini istiyor, o acıyla hergün ölmektense bir kere ölüp sevdiğinin elinden gömülmek istiyor.
Kesinlikle okumalısınız eğer aşıksanız çok anlamlı bir kitap evet depresif ama insanın içindeki çoğu duyguyu, bağırmak isteyip de yapamadığı çoğu çümleyi içinde barındırıyor.
Kibrit Çöpü Mezarlığı'nı çok merak ediyorum.
Özgür,
Yosun ve
Bay K.
;-);-);-);-)
Kesinlikle okumalısınız
Ne ağladım bee
Cidden ne ağladım ya, özellikle son sayfalar beni resmen mahvetti. Bu kitapta da olaylar karışıyor Ender rahat durmuyor ama
- bilmiyorum belki ben fazla duygusalım-
bu kitap daha çok duygusal bir kitaptı. Çok özel ve güzel anlar okudum spoiler olmasın diye söylemiyeyim diyorum ama sadece şu kadarını söyliycem, sanırım söz konusu Burak olunca dayanamadım. Resmen içim yandı ya.
- Burak sen üzülme, sen hep espri falan yap-
Zeynep ve Onur'un bebeği. Tek başına bu cümle bile dördüncü kitabın çok güzel olacağını belli ediyordu zaten.
Beyza ablacım o kadar güzel cümleler kullanıyorsun ki bazen bazı cümleleri okududuktan sonra kitabı kapatıp, kendi kendime o cümleyi tekrar ediyorum. Etkisinden çıkmam zaman alıyor. Sen her zaman yaz...
Neredeyse tüm cümlelerden kendime bir parça çıkarabiliyorum, hep kendimi görüyorum senin satırlarında. Bana savaşabileceğimi bir an bile olsa hissettirdiğin için teşekkür ederim...
Beşinci kitabı büyük bir merakla bekliyorum. Umarım herşey güzel olur...
Beyza Alkoç
İki insanın birbirinin dış görünüşünü bile görmeden birbirlerinin yazdıklarına, dinlediklerine, daha doğrusu ruhuna aşık olma hikayesi evet bu kitapta birbirinin ruhuna aşık iki insanın hikayesi var.
Birbirlerine aradaki 3391 kilometrelik mesafeye rağmen aşık olabilen iki insan.
Kesinlikle okumalı ve gerçek aşkın insanın içini nasıl ısıtığını görmeniz lazım. Kitabın arasında anlatılan küçük hikayeler, bölüm başlarındaki güzel cümleler, herşeyiyle çok güzeldi. Sırada Sıfır Kilometre var şimdi de onu okuycam....
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma