Söylediğimiz 100 cümleden sadece 2 sinin doğru olduğunu,
Bizi ehlileştirmek için uygulanan tüm eğitimlerin bizi sadece köleleştirdiğini,
Duygularımızı anlamaktan çok egoyla davranmamızın daha kolay olduğunu,
Genel geçer bir hayatın bizi mutlu ettiğini,
Umutsuzluğun ve mutsuzluğun hatta acı ve kederin yaşamımızda daha büyük alan kapladığını,
Görünüş geçerliği olan fakat yapı geçerliğinde çöken birer varlık olduğumuzu
UNUTTUK.
Hep unutuyoruz zaten ufacık bir kıvılcım ummak ve sanmak arasında aldığımız yolda her şeyimizi düşlerin küllerine bırakıverdik. Ruh rutubetlenmesi dediğimiz bu durum maalesef her ruhta artık mevcut. Ağır bir nem kokusu üzerimizi sarmış durumda…