DUPE

DUPE
Yeterince zaman verirseniz yaraların çoğu kendiliğinden iyileşir.
Türkiye'de Yazar Olmak: Kimsenin Söylemediği Gerçekler
Bugün size çok sorulan bir konuyla ilgili bir şeyler yazmak istedim: yazar olmak. Bana o kadar çok soruluyor ki artık bu süreci tüm şeffaflığıyla anlatma zamanı geldi diye düşündüm. Eğer yazar olma düşünceniz varsa ya da halihazırda çıkan bir kitabınız var ama tanıtamıyorsanız, bu yazıyı mutlaka okuyun. İlk kitabım 2014 yılında yayınlandı. O günden bugüne 8 farklı türde 50'den fazla kitap çıkardım. Bu süreçte gördüklerimi, yaşadıklarımı ve öğrendiklerimi size tüm çıplaklığıyla anlatacağım. Şimdiden uyarayım: eğer bu söylemlerim şevkinizi kırıyorsa okumayı burada bırakın çünkü yazının devamındaki gerçekler canınızı daha çok acıtacak. Ama benden başka kimse size bunları söylemeyecek. Siz aynı tecrübeleri edindiğinizde ise büyük umutlarla çıktığınız bu yolda hem zamanınızdan hem paranızdan olmuş olacaksınız. Bu nedenle yazıyı dikkatle okumanızı, yılların tecrübesini ciddiye almanızı ve emeğe saygı olarak yazıyı yorumlamanızı rica ediyorum. Kitap Nasıl Yazılır? Konuyu çok dağıtmadan önce şunu söyleyeyim: kitap yazmak için öyle özel bir beceriye sahip olmanıza gerek yok. Edebiyatı, Türkçe kullanımını dört dörtlük bilmenize de gerek yok. Eskiden bunlar önemli konulardı ama bugünlerde Word kendi düzeltiyor çoğu şeyi, onun eksik kaldığı yerde de yapay zekâ her şeyi düzeltiyor. Emin olun bu ikisi size bir yayınevi editöründen daha fazlasını sağlıyor. Bu nedenle yazmak istiyorsanız açın bir Word belgesi, yazabildiğiniz kadar yazın. Ne yazdığınızın bir önemi yok, sadece yazın. Sonrasında zaten araştıra araştıra nasıl olması gerektiğini öğreneceksiniz. Benim gibi yüzlerce web sitesi ve kaynak kitap taramanıza da gerek yok çünkü yapay zekâ bu konuda da sizi en doğru şekilde yönlendirecektir. Yazdıklarınız en çok hangi edebi türe uygun, o türde nasıl bir kitap
DUPE
Şu anda baskı için hazır hale gelmiş olan kitabım için yayınevi arıyordum. İlk kitap olduğu için sahip olduğum bir tecrübem de yoktu. Yazıyı okuduktan sonra daha fazla fikir sahibi olduğumu söyleyebilirim. Teşekkür ederim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah rahmet eylesin..Mekanı cennet olsun.. Nur içinde yat üstadım.🤲🌹

✿Ebru✿

@EBRU_HALA
·
"Beni de Allah ve Resul aşkının bir örneği ve ardından birtakım sesler bırakmış divânesi olarak arada bir hatırlayınız! " 𝓝𝓮𝓬𝓲𝓹 𝓕𝓪𝔃ı𝓵 𝓚ı𝓼𝓪𝓴𝓾̈𝓻𝓮𝓴 𝓥𝓪𝓼𝓲𝔂𝓮𝓽𝓷𝓪𝓶𝓮 (11) *𝙎𝙊𝙉*
Sayfa 317·Kitabı okudu
Alıntı
DUPE
Örtüsüz kadın perdesiz eve benzer. Ev ya satılıktır ya kiralık" diyen Necip Fazıl Kısakürek mı bu? Bunu söylerken kendi karısı perdesiz olan Neslihan a ses etmeyerek sözleri ile fiiliyatı çelişen adam mı?
“Çok güzelsin” bir iltifat mıdır? Güzel ya da çirkin olmak bireyin kendi emeği ile gerçekleşen bir durum değil, “çok akıllısın” “çok çalışkansın” “çok özenlisin” vs kabul edilebilir fakat nedense kadınlar güzel olduklarını duymak istiyor🤔 sebep?
DUPE
Akıllı olmak için hangi emeği vermek gerekir?
Bu telefon firmaları neden telefonu koruma kılıfı ile beraber üretmiyorlar ya da kendinden kılıflı satışa sunmuyorlar 🤔 60 bine telefon al sonra git bin tl ye kılıf al 🙄 sat telefonu 61 bine konuyu kapat, ne gereksiz hareket bunlar🤦🏻‍♀️
DUPE
Kapitalizm???