Bu dünyada en şanslı olanlar bence çirkinlerle aptallardır. Onlar hep yan gelip yatarak keyif sürerler ve bir karış açık ağızlarıyla yaşam denen oyunu sadece seyrederler. Zaferin ne olduğunu bilmezler, ama en azından yenilgi duygusunu tatmazlar. Aslında onlar hepimizin yaşaması gerektiği gibi yaşarlar, öylesine, kaygısız, vurdumduymaz ve telaşsız.